Nieuws

Storing Azure

21/07/2022

Update storing 14:30 uur

De storing is verholpen en alles werkt weer. 

Update storing 13:15 uur

In de afgelopen uren hebben we handmatig al onze databases verhuisd van een zogenoemde Azure SQL Server Elastic pool naar een nieuwe Elastic pool, zodat we de storing van Microsoft kunnen omzeilen. Alles lijkt daardoor weer te werken.  Er kunnen wel mogelijk bepaalde services nog last hebben van de storing. 

Update storing 12:15 uur

Microsoft geeft aan dat het bekend is wat de storing veroorzaakt en de oplossingsrichting duidelijk is. Daar wordt hard aan gewerkt. Ze hopen de eerste klanten snel weer operationeel te krijgen. Over 60 minuten krijgen we een nieuwe statusupdate vanuit Microsoft.

Update storing 9:00 uur

Er is momenteel een storing bij het gedeelte in Azure, wat wij gebruiken. Dit betreft een storing bij Microsoft in heel West-Europa. Hierdoor kan het zo zijn dat je als gebruiker van DIAS Software op dit moment niet kan inloggen en of dat sommige functionaliteiten niet werken.  

Uiteraard zitten wij hier bovenop en hebben wij hierover contact met Microsoft. Microsoft geeft aan hier hard aan te werken, aangezien het heel veel softwareorganisaties in West-Eurpoa raakt. We kunnen nu helaas nog niet aangeven wanneer het is opgelost. We houden je als gebruiker uiteraard op de hoogte. Zodra er meer informatie beschikbaar is, melden we dat vanzelfsprekend direct.

Lees ook