DIAS Assurantie is uw contractadministratie, CRM en assurantie-advies in één slim pakket.

Dias-Software-BV-Assurantie-Connect-Oplossing-product

DIAS Assurantie

DIAS Assurantie maakt het voor u mogelijk om uw klanten een assurantieadvies te bieden wat probleemloos toe te spitsen is op de individuele wens van uw klant. En tegelijkertijd automatiseert het een groot gedeelte van het proces op een slimme manier. U gaat dus efficiënter met uw tijd om.

DIAS Assurantie maakt het mogelijk voor ieder kantoor, van serviceprovider tot provinciaal tot volmacht, om klanten een betrouwbaar assurantieadvies te bieden.

De voordelen op een rijtje:
✓ Blijf eenvoudig op de hoogte van u klanten met het CRM-pakket.
✓ Koppel met Aplaza en ADN voor meer efficiëntie.
✓ Bereken en analyseer de risico’s voor u klant.
✓ Geef snel en gemakkelijk assurantieadvies aan zowel een particulier als aan een bedrijf.
✓ Plan uw agenda en taken vanuit één centraal systeem.

DIAS Connect

Binnen de distributieketen van financiële diensten en producten voert u als financieel intermediair de regie om uw klant zo optimaal mogelijk van dienst te zijn. Daarvoor zet u diverse databronnen en ketenpartners voor diensten en producten gecombineerd in. Onze software biedt veel koppelingsmogelijkheden om deze regiefunctie te faciliteren. Vanuit deze behoefte hebben wij DIAS Connect ontwikkeld, op het ogenblik zijn de volgende modules beschikbaar: Basis, Plus, EDO en de APP.

DIAS Connect is ontwikkeld op het Kinetic platform, een schaalbaar platform en de basis voor innovatie. Toekomstige ontwikkelingen worden samen met onze klanten en partners op dit platform vormgegeven.