DIAS Consultancy

Consultancy
DIAS Software vindt het belangrijk dat u onze software zo goed mogelijk gebruikt en optimaal profiteert van alle functionaliteit. Als u deze namelijk goed inzet, bespaart u veel tijd en geld. Daarom bieden wij u graag passende ondersteuning, zowel in onze software zelf als persoonlijk.
Of u nu tijdelijk onze hulp wilt inzetten (bijvoorbeeld met een consultancy-strippenkaart of gewoon een uurtje online) of structureel uw resultaat wilt verbeteren (abonnement), u kiest wat bij u past. En deze ondersteuning kunnen wij u, juist ook nu in deze tijd, ook gewoon op afstand bieden (online consultancy).
Wij kijken graag met u naar de mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op.
Waarvoor Consultancy inzetten?
In DIAS zit veel functionaliteit, die ervoor zorgt dat u sneller en efficiënter kunt werken en daardoor tijd en geld bespaart. Zet u deze functionaliteit goed in, haalt u dus veel meer waarde uit uw DIAS softwarepakket.
Hieronder enkele voorbeelden:

CRM
- Hiaatbepaling: zie snel welke verzekeringen er bij uw relaties nog ontbreken.
- Selecties (mailing/campagnes): stuur naar deze relaties een mooi aanbod.
- AVG-dataretentie: zorg voor opgeschoonde relaties, contracten- en schadegegevens.
Administratie
- Digitale postverzending: uw fysieke post digitaal versturen via outlook.
- Aplaza Start vanaf Extranet: aanvragen en mutaties van aangesloten verzekeraars direct in DIAS kunnen sturen.
- Mutatie- en prolongatieberichten verwerken; volgens de AFD-standaard mutatie- prolongatieberichten automatisch verwerken.
- Workflow Schade; evenementen (taken/brieven) aan iedere status van een schade zorgen voor een uniforme werkwijze in uw administratie.
Wilt u advies over hoe u deze functionaliteit goed inzet, zodat u veel meer resultaat behaald?