

Het klantportaal van DIAS biedt een verbeterd inzicht in de verzekeringsportefeuille. Zo kunnen we nu snel zien welke verzekeringen voor welke locaties actief zijn. Bovendien is het aanvragen of wijzigen van een verzekering nu eenvoudiger. Aan het woord is Jan Muit, controller bij De Vries en Verburg en klant van Frank Noomen, financieel adviseur bij advieskantoor Stibbemeyster.


Onze backbone
Stibbemeyster is zelf al jarenlang klant bij DIAS en zijn voorlopers. “De software is echt de backbone van ons bedrijf. Enerzijds voor het beheer, advies en schadebehandeling en anderzijds vanwege de waardevolle data die in de software staat. Daarmee zijn we in staat om gerichte acties uit te zetten naar onze klanten”, vertelt Noomen.
De Vries en Verburg
Gemak en veiligheid
Noomen is blij met zowel het adviseursportaal als het klantportaal dat DIAS in de markt heeft gezet. “Het grote voordeel is naast de realtime inzage voor de klant, het delen van documenten. Bij een schade zet de klant bijvoorbeeld direct foto’s in het klantportaal. Onze schadecoach krijgt een melding en pakt het klantdossier meteen op voor verdere actie. Bovendien gaan er deze manier aanzienlijk minder stukken via de mail. Dit lijkt gezien de ontwikkelingen in cybercrime een steeds minder geschikt kanaal voor het delen van documenten. Kortom, het klantportaal werkt efficiënter, veiliger en voorkomt dubbel werk.”
Geen Excel meer
Zowel Muit als Noomen zouden DIAS zonder meer aanbevelen.
“Vooral dat er goed geluisterd wordt naar de wensen en goed wordt meegedacht is een compliment waard.”
