Met DIAS Assurantie kunt u veel tijd besparen door gebruik te maken van het digitaal en gebundeld ontvangen en verzenden van documenten aan uw klanten. Via Aplaza ontvangt u uw berichten en documenten van verzekeraars geautomatiseerd binnen in DIAS Assurantie. Deze documenten worden automatisch in het juiste contractdossier geplaatst en met een paar klikken verstuurt u deze per mail aan uw klant.

In onze webinar van 22 juli heeft Linda Blokzijl, Business Consultant bij DIAS Software, in 30 minuten laten zien hoe u handig en goed gebruik maakt van het digitaal en gebundeld verzenden van documenten in DIAS Assurantie.
Wilt u gelijk zelf aan de slag met het digitaal en gebundeld verzenden van documenten?
- Bekijk dan onze checklist
- Raadpleeg het handboek in uw DIAS Software (Zoek op “documentstromen” en klik via Efficiënte documentstromen naar de teksten)
- Bekijk de opname terug voor de beste tips
Of liever compleet ontzorgd?
- Een van onze consultants inventariseert uw inrichting en neemt u stap voor stap mee in de inrichting van digitaal document verzenden. (vul onderstaand formulier in)